Panaszbejelentés
Cégünk belső minőségirányítási rendszert működtet, melynek része az esetleges résztvevői panaszok hatékony, korrekt kivizsgálása, kezelése és megelőzése.
Hiszünk a visszajelzések értékében, így bárki számára adott a lehetőség, hogy panasszal éljen.
Büszkék vagyunk a termékeink magas értékeléseire, azonban ha mégis panasszal élne, az alábbi lehetőségekkel élhet:
Panaszát bármely résztvevő az alábbi adatok megadásával jelezheti a helyszínen 5800 Mezőkovácsháza Vásárhelyi S. u. 35 vagy elektronikus formában a visszaeles@huntoll.hu email címen
- Név
- Panasz jellege (infrastruktúra/szakmai tartalom/tajékoztatás/kapcsolattartás/egyéb)
- Panasz részletes leírása
- Igényelt ellentételezés/megoldás
Mi történik a panaszbejelentés után?
A panaszokat igyekszünk a lehető leghamarabb kezelni és orvosolni, az alábbi folyamat szerint:
- Panasz befogadása és annak kezelésének várható idejéről, folyamatáról 7 munkanapon belül értesítést küldünk
- A panasz értékelését az erre kijelölt kollégák végzik, mely során értékeljük a panasz jogosságát és részletes indoklással ellátott információt küldünk az értékelés eredményéről, mely maximum 30 munkanapot vehet igénybe
- Amennyiben a panaszkezelés eredményével résztvevő nem elégedett, úgy személyes, vagy online keretek közt igyekszünk mindenki számára megfelelő megoldást találni a problémára.