Panaszbejelentés

Cégünk belső minőségirányítási rendszert működtet, melynek része az esetleges résztvevői panaszok hatékony, korrekt kivizsgálása, kezelése és megelőzése.

Hiszünk a visszajelzések értékében, így bárki számára adott a lehetőség, hogy panasszal éljen.

Büszkék vagyunk a termékeink magas értékeléseire, azonban ha mégis panasszal élne, az alábbi lehetőségekkel élhet:

 

Panaszát bármely résztvevő az alábbi adatok megadásával jelezheti a helyszínen 5800 Mezőkovácsháza Vásárhelyi S. u. 35 vagy elektronikus formában a panasz@huntoll.hu email címen

  • Név
  • Panasz jellege (infrastruktúra/szakmai tartalom/tajékoztatás/kapcsolattartás/egyéb)
  • Panasz részletes leírása
  • Igényelt ellentételezés/megoldás

Mi történik a panaszbejelentés után?

A panaszokat igyekszünk a lehető leghamarabb kezelni és orvosolni, az alábbi folyamat szerint:

  • Panasz befogadása és  annak kezelésének várható idejéről, folyamatáról 7 munkanapon belül értesítést küldünk
  • A panasz értékelését az erre kijelölt kollégák végzik, mely során értékeljük a panasz jogosságát és részletes indoklással ellátott információt küldünk az értékelés eredményéről, mely maximum 30 munkanapot vehet igénybe
  • Amennyiben a panaszkezelés eredményével résztvevő nem elégedett, úgy személyes, vagy online keretek közt igyekszünk mindenki számára megfelelő megoldást találni a problémára